Sommerhilsen med is ved Handbjerg Marina
Lokalafdelingen vil gerne ønske alle medlemmer en dejlig sommer – og det gør vi med en hyggelig aften mandag den 16. juni kl. 19 ved Handbjerg Marina.
Vi mødes, nyder den friske luft og får en is, som lokalafdelingen giver. Det er en uformel og hyggelig måde at sige “god sommer” til hinanden på.
Tilmelding er nødvendig, så vi ved, hvor mange der kommer.
Tid: Mandag 16. juni kl. 19
Sted: Handbjerg Marina
Velmødt – vi glæder os til at se dig!
Information om arrangementet
Dato og tid Mandag d. 16. juni 2025 kl. 19:00 til 20:30
Tilmeldingsfrist Mandag d. 16. juni 2025 kl. 17:00
Sted
Handbjerg Marina
Handbjerg Marina 10
7830 Vinderup
Arrangør
Scleroseforeningens lokalafd. Nordvestjylland
Tlf. +45 40500348
heidironn@me.com
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
At arbejde med arrangementer uden et tilmeldingssystem er som at grille i stormvejr på en åben mark. Du kan godt. Men det er unødvendigt bøvlet.
Så sæt grillen ind i læ og prøv NemTilmelds tilmeldingssystem for 0 kr. til dit første arrangement.
Det har gjort arbejdet med arrangementer meget nemmere og meget mere sikkert for os, for persondata om deltagerne forbliver sikkert opbevaret i Danmark – uden at komme på en romantisk jordomrejse i cyberspace mellem techgiganter, cookies og annoncealgoritmer.
PS: Du ser denne reklame, fordi Scleroseforeningens lokalafd. Nordvestjylland bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser